18.01.2017
Asiakas meni verkkoon, mitä tekee yrittäjä?
Verkkovaikuttamisen asiantuntijayritys Call To Action Oy järjestää yhdessä YOM -palvelun kanssa työpajakokonaisuuden, jossa tuotetaan uusia ideoita, oivalluksia ja käytännön taitoja digitaalisesta maailmasta kiinnostuneille yrittäjille. Suunniteltu kokonaisuus koostuu kahdesta illasta.
Työpajojen läpileikkaavana teemana on kuinka palvelen asiakkaitani verkossa. Keskitymme myös sisältömarkkinointiin ja sen strategioihin, ostokäyttäytymisen muutokseen, erilaisiin sosiaalisen median työkaluihin, analytiikkaan ja digitaalisiin mainoksiin. Varaamme myös aikaa vastata ryhmästä syntyneille kysymyksille ja haluamme antaa aikaa keskustelulle.
Kouluttaja: Sampsa Daavitsainen
Työpajojen sisältö:Ilta 1:
Ilta 2:
Koulutuksen hinta: 100 € / hlö (pk-yritys Pohjois-Savo) / 200 € muu osallistuja.
Osallistujamäärä: 10-15 osallistujaaKoulutus toteutuu mikäli osallistujia on vähintään 10 henkilöä. Koulutukseen mahtuu max 15 osallistujaa. Ilmoittautumisajan jälkeen tulleista peruutuksista tai perumatta jätetyistä ilmoittautumisista perimme koko osallistumismaksun.
Lisätietoja: Aki Karkulahti, aki@cta.fi , 040 832 9176, www.calltoaction.fi /Tuija Kokkonen, tuija.kokkonen@ysao.fi , 040-179 8150