07.11.2017
Aika ja paikka: Ti 7.11. klo 12-17 Technopolis – Microkatu 1 – Piko-kokoustila
Kohderyhmä: Pohjoissavolaisille yrittäjille ja yritysten henkilöstölle
Ilmoittautuminen tästä 24.10. mennessä 20 € | 3.11. mennessä 40 €
SISÄLTÖMARKKINOINNIN MENESTYSRESEPTI SOMESSA
– Marika Siniaalto (toimitusjohtaja, Grapevine Media Oy)
Marika on pitkän linjan digiammattilainen ja some-osaamisen parasta kärkeä. Grapevine on helsinkiläinen sosiaaliseen mediaan erikoistunut digimarkkinointitoimisto, jossa tehdään tulosta suunnitelmallisesti monipuolisen keinovalikoiman säestyksellä.
TULOSTA FACEBOOK-MARKKINOINNILLA
– Veera Rusanen (markkinointi- ja viestintäjohtaja, Tiketti Oy )
Veera esittelee esimerkkejä toimivasta Facebook-mainonnasta
runsain käytännönvinkein. Tiketti on kotimainen lipunvälitysyritys,
joka tarjoaa tapahtumajärjestäjille kaikki työkalut onnistuneeseen
tapahtumaan.
ILOSAARIROCKIN SOMEMARKKINOINTI
– Petri Varis (vastaava tuottaja, Joensuun Popmuusikot ry)
Petri esittelee konkreettisesti kuinka yleisöennätyksen
tehneen Ilosaarirock festivaalin digitaalinen markkinointi-
kampanja tehtiin.
SISÄLLÖISTÄ SOMEMAINONNON AUTOMATISOINTIIN – #mahdollisuuksia
– Martti ’Mara’ Sillanmäki
(sosiaalisen median päällikkö, pelialalla vuodesta 1985 –
Las Vegasista Veikkaukseen, ruutupaperilta digiaikaan)
Digitaalisen markkinoinnin edelläkävijä, Veikkaus kertoo, minkälaista
on somettaminen Mustanaamion… eikun Poliisihallituksen
suojeluksessa eli miten olla luova tiukasti säädellyssä ympäristössä
ja miten somemainnon automatisointi liittyy tähän.
VAIN ROHKEAT JA KETTERÄT SELVIÄVÄT DIGIVIIDAKOSSA
– Elise Pietarila (Toimitusjohtaja, VTM ja elokuvaaja)
Elise tunnetaan parhaiten Docventures- ja Madventures -tuotantoyhtiön Gimmeyawallet Productionsin toimitusjohtajana ja TubeCon-tubettaja-tapahtum an perustajana.
Mahdollisuus verkostoitumiseen ja keskusteluun!